Sommaren 2010

Denna sommaren har jag hunnit med mycket, men för det mesta har jag nog jobbar känns det som. Jag har jobbat på ett lekland som heter Andy's lekland och det ligger i kosta på kosta outlet. Så tack vare dom pengarna har jag kunnat köpa en iphone och en MacBook.
På jobbet fick jag stå i fiket och göra en massa kaffe och andra komplicerade drycker ^^Sen stog jag i kassan och tog inträde för barnen och för affären.
För det mesta var det lugnt på jobbet så då kunde man leka lite i leklandet, vilket var superkul. Men det har vart gånger då det var fullt så man hann inte göra något. Men jag hade faktiskt kul på jobbet(=
Våra fina monsterdrycker som vi blandade, blev rosa och fina!!
Sen har jag även vart i smögen på innebandyläger vilket var roligt för man träffade nytt folk och fick spela innebandy, ibland var det jobbigt men jag älskar att få jobba hårt för man mår så mycket bättre efter ett hårt träningspass.
Sen har jag rest till Malta med min Mamma och Pappa vilket var jätteskoj. För er som inte vet så var jag på Malta förra året på språkresa och det va de 3 bästa veckorna i mitt liv. Så vi åkte dit och jag visade Mamma o Pappa alla ställen vi va (de flesta iaf) och när jag var där kom alla minnen upp igen, cp att man kan sakna nåt så mycket! Men men jag och mina maltakompisar har fortfarande riktigt bra kontakt.
2 bilder från resan i år.
Och i helgen så var jag i Mellerud med de flesta av maltagänget och vi hade riktigt kul , pratade minnen och gjorde nya<3
tack för de 4 bästa dagarna!
Sen har jag vart med kompisar , festat och nu börjat spela innebandy igen :)
Och på måndag börjar jag 1:an på gymnasiet och jag är väldigt peppad på att träffa mina nya klasskompiar, hoppas det är en bra klass så mina 3 sista år i skolan blir braa ;)
Jag ska gå samhäll språk o turism , där jag kommer att läsa mycket språk för att sedan kunna jobba utomlands som jag alltid har velat. Sen första terminen i 2:an kommer jag få chansen att plugga i London på svenska skolan där , vilket ska bli megaskoj ;D !
Nu ska jag fortsätta kolla på beverly hills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0