ROADTRIP!!

Igår hann jag tyvärr inte uppdatera för först var jag hos min Farmor och åt middag och sen så bestämde jag mig för att följa med min bror i lastbilen till malmö. Han kör nämligen varor för ikea så jag tänkte att han kunde få lite sällskap, eftersom jag inte hade något bättre för mig. Resan dit gick snabbt och bra, lyssnade på mesta delen på musik. När vi kom fram pakerade han och sen gick vi en runda. Sen så var det dags och sova, det var trångt och varmt som faaan men det gick. Sen vaknade jag imorse (05.30) av att min bror började köra så det blev att klä på sig och sätta sig. Resan till älmhult (ikeas lager) gick också ganska fort , det var sen ''helvetet'' började. Han fick inte börja lasta på nya varor förräns 9 (sa dom) och då va klockan 8, kändes lite segt att vänta eftersom det tar tid att lasta, timmarna gick....... ingen last.....klockan 11 fortfarande ingenting, Stoffe ringde sin chef och han sa att om inget händer innaa 14.00 så kör bara.... och så blev det , så vi satt i lastbilen i älmhult, inte nära till något (äta) , inget och göra förutom att jag började om på twilightserien (böcker) i 6 timmar. Vilket blir mycket segt efter ett tag. Men nu är jag äntligen hemma och jag ska snart duscha för att sedan fixa mig och dra till moheda där det är mohedadagarna , uppträden, tivoli och trevligt folk :D Så det ska bli underbart !
Jag och Ellen i Mellerud <3
Ha det bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0