And I'm like , F*CK YOU!

hejsan hoppsan. Det var ett tag sedan man skrev här, och det lär inte bli så mycket efter detta inlägget heller. Min önksan är ju inte precis att bli en toppbloggare, så ni får ta det som det blir.
Sedan jag skrev sist har det hänt väldigt mycket , spelat innebandy sjukt kul , festat, vart med kompisar mest mina nya babes från klassen, och mycket mer.
Innebandyn går kanon och jag älskar det!
Nu är det äntligen sportlov och en kall dag som denna så fyller jag 17 år. Och om man frågar mig så är det en onödig ålder för nu vill man ju egenligen bara vara 18! FAN VAD MAN LÄNGTAR ASSÅ!

Idag kommer mina söta klasskompisar och ''överraskar'' mig med tårta och förhoppningsvis present. Sen blir det mer firande i veckan :D


Jag förstår mig inte på killar som bara vill ''jaga''. Liksom dom vill ha en när man själv är upptagen. Sen blir man singel (lite pga av dom) och då helt plötsligt så duger man inte igen. Och då är man tillbaka där man en gång började, singel och förkrossad. Livet är allt bra orättvist ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0