Ett tag sen

Hallihallo!
Nu har det säkert gått 2 månader sen jag skrev nåt inlägg, och det är av många anledningar. Delvis tycker jag inte att det är så kul längre men också att den här hösten har varit väldigt jobbig, ibland önskar man att man va liten och inte hade några bekymmer...
Men iaf i de tidigare inlägget hade jag precis bytt till växjö fria och där går jag fortfarande och trivs jättemycket :-D Klassen är störtskön, ibland vill man bara strypa dom men för de mesta har vi bara kul ! Lite facerape då o då men det är väl sånt man få ta.
Nu ska jag snart spela innebandy och jag taggar till denna matchen somfan för den är den viktigaste, båda vi (lagen) har vunnit alla matcher, men vi leder serien pga mer mål, så denna är viktigt för att vi ska få ligga kvar på förstaplats! INGEN PRESS...

Efter det kommer mina kära vänner hem till mig och det ska bli jättekul, älskar verkligen dessa personer <3!
Ha det bra , få se om jag fortsätter blogga!
Jag och Abel för ett tag sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0