Here comes the sun

Igårkväll då jag hade ett gäng på 10 pers i min husvagn va väldigt kul. Man kan få många sjuka skrattanfall med de folket... :) Men det är så det ska va ! ;D
Vi kollade på hundtricket och Into the blue, snygga pojkar i båda filmerna meeen Paul Walker i into the blue är bara MUUMS ! <3
Men tack för en riktigt rolig kväll och nu taggaaar vi Alvesta marknad nästa vecka ! :)))
Idag har jag kollat på herrarna i innebandy , Alvesta-Ljungby, och där vann Alvesta med 6-4 :D (härligt för dom, för en gångs skull) . Sen åkte jag och Mamma till Ikea för att shoppa saker till mitt nya rum. Riktigt fint kommer det bli :)
Nu ska jag chilla och tagga första dagen i skolan imorgon ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0